Björn och jag firade midsommar tillsammans med min syster Anita med fästman Klas, syskonbarnen Johanna, med pojkvän Jorge, och Maria, Klas son Joakim och barnen Lea och Noa. Vi kom fram till deras nya sommarhus i Viksberg (Avesta/Krylbo) vid Dalälven kl halv två på midsommarafton. Det var lite kyligt men uppehåll så vi kunde äta sillunchen utomhus. Vi spelade kubb – men jag bröt innan spelet var slut. Tyckte det blev lite tråkigt då det aldrig verkade ta slut. Vi njöt av naturen och av att få vara tillsammans. De små barnen fick grilla marshmallows. Jag testade en. Det var alldeles för sött för mig. Björn och jag fick sova i den mysiga bastukammaren. Vi åt frukost på bryggan. På midsommardagen var vi inbjudna på lunch till min kusin David och hans fru Barbro, som har sommarhus alldeles nära. Då träffade vi också farbror Göran, faster Gunnel och kusinerna Anneli och Maria, med sambo Daniel,l samt David och Barbros döttrar Helena och Frida som ni ser på videon nedan.


                  

